Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Verzenden & retourneren

    *) Bestellingen zoals Bedden, (top)matrassen, complete boxsprings, lattenbodems, vallen buiten de standaard drempel van € 50; hiervoor gelden aparte levertijden en bezorg- en/of montagekosten. Bij complete boxsprings, bodems, moet bij betaling de optie "Bezorg- en montagedienst Goedslapen.nl" worden gekozen; uw bed wordt dan bezorgd en gemonteerd). 

    Bestellingen van beddengoed (hoeslakens, dekbedovertrekken, etc.) worden doorgaans binnen 1 werkdag (indien vóór 12.00uur besteld, na ontvangst van uw betaling en indien op voorraad) bij u worden afgeleverd.

    Mocht het betreffende artikel toch uitverkocht zijn, dan zullen we u hier zo spoedig mogelijk over informeren. Er zal dan worden gevraagd of u een alternatief artikel wenst te bestellen of dat u uw geld retour wilt.

    U kunt altijd een e-mail naar ons sturen om te vragen of een artikel voorradig is en wat de evt. levertijd ervan zal zijn. Indien u reeds een bestelling geplaatst heeft en u wilt graag weten wat de status hiervan is, dan kunt u altijd een e-mail naar ons sturen om dit op te vragen.


    Retoureisen:

    • Binnen 14 werkdagen kunt u uw aankoop herroepen en retourneren doormiddel van het product verpakt en onbeschadigd naar ons retour te zenden (GoedSlapen.nl, Middelberglaan 9, 6711 JG EDE), met een brief gekoppeld met uw ordernummer, uw naam en uw rekening nummer voor het terug storten van uw bedrag
    • Speciale actie items (die u met een speciale korting hebt verkregen, vallen niet onder deze regel
    • De retourzending is voor uw eigen rekening, zal zo rond de € 5,75 bedragen (bijv. als u gebruik maakt van DHL)
    • De retourartikelen dienen in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te zitten.
    • Ga zorgvuldig om met de verpakking van een artikel. Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de verpakking.
    • Verpak de retourartikelen in een omdoos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
    • De artikelen dienen compleet te zijn.
    • Op de retourzending dient duidelijk het ORDER-nummer vermeld te staan.
    • Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant.
      Bewaar daarom altijd uw verzendbewijs.

    Uitgesloten van retourzending:

    • Aangebroken of beschadigde artikelen.
    • Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd (maatwerk, zoals: matrassen, bedden, boxsprings, lattenbodems).
    • Artikelen die gewassen zijn.
    • Producten waarvan de verpakking is verbroken/open geweest
    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »